close

 

West Coast

Down on the West Coast, they got a sayin'

走过西岸,听过一句俗话:

"If you're not drinkin', then you're not playin'"

“若你不醉,势必不归”

But you've got the music

可你为音乐而生,清醒中酝酿出微醺的曲调

You've got the music in you, don't you?

你天赋异禀,不是吗?

 

Down on the West Coast, I get this feeling like

走过西岸,预感如风起云涌

It all could happen that's why I'm leaving

一切美好都会随飓风变化,为此我不得不离开你

You for the moment

留点时间来沉淀冷静

You for the moment, Boy Blue, yeah you

留点时间来沉淀冷静,哦,我的布鲁斯男孩

You're feelin' hot at the show, I'm feelin' hot to the touch

你不肯离开,我不愿放手

You say you'll miss me the most, I say I'll miss you so much

你说你想我十分,我也毫不掩饰道出思念

Something keeps me real quiet, I'm alive I'm a-lush

但现实让我哑口无言,我如此醉生梦死

Your love, your love, your love

你,是我的最爱

 

I can see my baby swingin'

我看着他舞动的身影

His Parliament's on fire and his hands are up

吞云吐雾,摇曳生姿

On the balcony and I'm singing

阳台望海,我轻声呢喃

Ooh baby, Ooh baby, I'm in love

宝贝,我已与你沉入爱河

I can see my sweet boy swayin'

我看着他舞动的身影

He's crazy y Cubano como yo my love

我们同古巴人有火一样的热情

On the balcony and I'm saying

阳台望海,我轻声呢喃

Move baby, move baby, I'm in love

随心摇摆,因我已沉入爱河

 

I'm in love I'm in love

我已沉入爱河

 

Down on the West Coast, they got their icons

走过西岸,他们崇拜偶像

 

Their silver starlets, their Queens of Saigon

新起之秀,西贡女王

 

But you've got the music

你为音乐而生

You've got the music in you, don't you?

清醒中酝酿出微醺的曲调

 

Down on the West Coast, they love their movies

走过西岸,他们上演老电影的情节

Their golden gods and rock and roll groupies

金神之奖,摇滚乐狂徒

And you've got the music

你为音乐而生

You've got the music in you, don't you?

清醒中酝酿出微醺的曲调

 

You push it hard up all the way, I’m feeling hot and on fire

你不肯离开,我不愿放手,我的内心如火燃烧

I guess that no one ever really made me feel I’m a child

想来从未有人让我感觉灵魂带电

They all say "oh, cariño", boy, it’s you I desire

他们都说,“哦,我们ñO”,男孩,你才是我想要的

Your love, your love, your love

你,是我的最爱

 

I can see my baby swingin'

我看着他舞动的身影

 

His Parliament's on fire and his hands are up

吞云吐雾,摇曳生姿

On the balcony and I'm singing

阳台望海,我轻声呢喃

Ooh baby, Ooh baby, I'm in love

宝贝,我已与你沉入爱河

 

I can see my sweet boy swayin'

我看着他舞动的身影

 

He's crazy y Cubano como yo my love

我们同古巴人有火一样的热情

 

On the balcony and I'm saying

阳台望海,我轻声呢喃

Move baby, move baby, I'm in love

随心摇摆,因我已沉入爱河

 

I can see my baby swingin'

我看着他舞动的身影

 

His Parliament's on fire and his hands are up

吞云吐雾,摇曳生姿

On the balcony and I'm singing

阳台望海,我轻声呢喃

Ooh baby, Ooh baby, I'm in love

宝贝,我已与你沉入爱河

 

I can see my sweet boy swayin'

我看着他舞动的身影

 

He's crazy y Cubano como yo my love

我们同古巴人有火一样的热情

 

On the balcony and I'm saying

阳台望海,我轻声呢喃

Move baby, move baby, I'm in love

随心摇摆,因我已沉入爱河

 

I'm in love I'm in love

我已沉入爱河,沉入爱河

翻译贡献者:Qly_

arrow
arrow
    全站熱搜

    今井柏克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()